Neler yapmıyorum ki 😵 üç farklı gaz damlası kullanıyorum metsil zinco bio gaia. Kiraz çekirdekli kemer kullanıyorum. Her gün karnına masaj bacak hareketleri yaptırıyorum. Kendim rezene içiyorum. Günlük banyosunu yaptırıyorum masajlarla. İki bacağını karnına itip gazlarını çıkarttırıyorum. Üstten gaz çıksın diye de çok uğraşıyorum. Bu süreçte fitil soğan suyu oğulotu falan da denedim. Hiçbir şey tam anlamıyla geçirmiyor 58 günlük ve hala ilk günkü gibi aynı saatlerde o gaz oğlumu mahvediyor. Sakin kalıp geçmesini bekleyeceksiniz morarana kadar ağlayacak nefesi kesilecek ama sakin kalmak zorundasınız çünkü stresinizi hissedip daha da bağırıyor. Karnı karnınıza gelecek şekilde kucağında tutarsan ve ileri geri hareketlerle pışpışlarsan sakinleşebilir o sırada karnı ısınmış oluyor sallandığı için bağırsak çalışıyor bir süre sonra pıtır pıtır alttan gaz çıkıveriyor bazen denemenizi şiddetle tavsiye ederim. Ben emzik de kullanıyorum sakinleşsin diye. Mümkün olduğunca emme süresini iki saate bir yapın daha erken verdiğinizde gazı daha da birikiyor