Kizlar bebegim 3 aylık ama 1 ay erken dogdu. Kolik sancilari cok cekiyor, agalma krizleri, uykudan hep gazla kalkmak o gazlari cikarirkem gene aglama krizleri. Bitmeyen gaz gaz gaz, bitmeyne huzursuzluk. Egzamalari, alerji mi dgeil mi alerjiyse neye alerjisi var denemeleri, hangi krem iyi geliyor denemeleri. Ya bunlar ne zaman bitcek bende normal bi anne bebe ilişkisi istiyorum. Cocugumla tam göz kpntagi kuruyorum sobbet edicem onu gülümsetmdk istiyorum bianda aglama krizine griiyor. Cocuk hic rahat degil. Bense bittim artik cok yoruldum. Ne zaman bitcek allah askina azalarak mi bitcek bi gunde mi biticek nasil anlicam ya bitcegi zamani bilsem sanki güç gelcekmis gibi hissediyorum l. 3aylik olunca biter dendi bitmiyo bitmiyo bitmiyooo