Mom5457 inatçı ateşse enfeksiyondur canım büyük ihtimal,bir şekilde özele falan doktora göster,ilerlerse şurup kesmez iğne gerekebilir Allah korusun. Bizim öyle olmuştu 5 gün idare ettim şurupla düşüp tekrar çıkıyordu götürmemeye direndim,en son crp çok yükselmişt iğne kullandık 3 gün