Yasanixxx 13 aylik kızım var mama kullanıyorum ama çevrem bana süt içir mamayı bırak sütten alsın vitaminini diyor artık dün itibariyle süt cici bebe iciriyorum iyi mi yaptım sizce🙄
escmrk Yasanixxx yiğenime 2 yaşında bıraktırdı doktor mamayı. Anne sütü nasıl 2 yaşa kadarsa mamada öyle. Neden erkenden kesin derler ki
-1590sinem 14 aylık oğlum direk mamayi kesmedim süt mama gidiyorum mamayı gece veriyorum nasıl anne sütü 2 yaşa kadar diyorsa ben de 2, yaşa kadar mama gidicem en azından geceleri vericem