Merhaba
oğlum 2 ay 9 günlük dünden beri sağ eli sürekli kulağında. Enfeksiyon vs olsa ateş de olur sanırım.kulakta akıntı falan da yok. Saçlı bi bebek saçları mı kaşındırıyor acaba dedim bant taktım ama yine aynı. Diş olamaz herhalde daha 2 aylık🙄 böyle bişey yaşayan var mı?