İyi günler anneler, bebeğim altı buçuk aylık ve bir aydır kakasını kendi kendine yapmıyor. Zeytinyağı içirdim, kuru kayısı suyu ve içi yedirdim, sıcak masajlar yaptım. On gün yapmadığı oldu ama bu süre zarfında kesinlikle öyle karın sertliği ıkınma falan yok. Hiçbir şekilde yapmadı sonra biliyorum doğru değil ama sabun verdim öyle yaptı ama kesinlikle sert değil sanki ishal olmuş gibi. Altı aylık aşısında sağlık ocağında bu durumu sordum. Muayene ettiler bir sorun yok denildi ama on gün çok uzun bir süre dediler. Lavman ve bir şurup verdiler. Şurubu sabah akşam ver dediler ama dokundu sanırım verdiğimde kustu ben de daha vermedim. Yedi gün yapmayınca lavman yaptım öyle yaptı. Doktorumuzdan ancak haftaya sıra alabildim ama o zaman kadar da korkuyla bekliyorum neyi var neden böyle oldu diye. Sizlerde böyle bir sorun yaşadınız mı? Neden ileri geliyor neler yapmak gerekiyor.
Bu arada ilk kabızlığı başladığı zaman ek gıdaya geçmemiştim, kabızlık sebebiyle de pek bir şey vermedim