Merhaba hanımlar bebeğim iki ay on günlük. Uyuma uyanma ve özellikle sabah beşten itibaren başlayan gaz sancısının saati de her gün aynı. Acaba bugün olmaz mı rahat uyur mu diyorum ama yine dakikasını geçirmeden aynı saatte oluyor, uyanıyor. Sizde de bu şekilde mi ?