eylul_asel 1 aylık bebeğim gündüz uyur arada ağlar ama akşam 9 dan tut gece 2 kadar susmak bilmiyor ağlıyor kıpkırmızı oluyor gazını da çıkarıyor ama anlamadım ne olabilir 😣
Damla93 eylul_asel kolik olabilir canım kolik bebekler belli saat aralıklarında çok ağlarlar ama büyüdükçe geçiyo
eylul_asel Damla93 başta kolik diye düşündüm ama gün içinde o kadar ağlamıyor sadece o saatelerde sancısı varmış gbi
Damla93 eylul_asel zaten öyle oluyo sürekli ağlamak değil kolik demek belli saatlerde hep o saat gelince ağlarlar