Sblatc Kızım 1 aylık dünden beri kakasını 1 kere yaptı sanırım ondan da emin değilim sürekli ıkınıyo ve ağlıyo. Kabız olabilir mi acaba
Melisa59 Sblatc kabız olmaz bebeğiniz gaz sancısı çekiyordur ilk 3 ay bağırsaklar larda sıvı emilimi yüksek seviyede olur katida beslenmedigi için dışkı birikmesi olmuyor zaman zaman 10 güne kadar yapmaması çok normal . Skinti yapmayın
RuyasMom Sblatc doktorumuz bize mama kullanan bebek 5 gün kaka yapmayabilir dedi ama yine de doktorunuza danışın
Sumoo Normal canm bziimde basimzdan geçti formul mama aliyosa geç yapabilio bebekler . kabızlık deil , bebekler 5 gün 6 veya 10 güne kadar yapmaya biliomus.ama ikinmasi falan gazdan olabilir bol masaj yapın gaz birikiminden oluyo cunki
Mutluefe Sblatc o zaman bizim çektiğimizle aynı dert tam çıkaracak kadar ıkınamıyor. Öğreniyorlar ya henüz bir kaç ay içinde düzene giriyor bende mama kullandım
Niliyyy Sblatc bendede çok olmuştu eskilerin önerdiği gazete Zeytin yağı işlemini yapıyordum çok rahatlıyordu gerçekten
Niliyyy Sblatc küçük bir gazete kesersin çok ince rulo şeklinde yaparsın ama ince olsun popoyu zorlamasın zeytinyağina iyice islat makat bölgesine itersin o şekilde bekle çıkarana kadar üstünü kapat yoksa etrafı batırır, :)