momyorgunnn Oğlumun burun tıkanıklığı öksürüğü vardı ve ateş yapmıştı antibiyotik kullandık bitti şimdi yine tıkalı burnu ve öksürmeye başladı. Ne yapacağımı şaşırdım bu döngü tekrar ediyor bu şekilde olan var mı?? Siz neler yapıyorsunuz ?
Aryaa1309 momyorgunnn biz de aynı durumdayız. Okula giden iki oğlum var onlar okulda kapıyor. 3 aylık bebeğimize de bulaştı test yaptırdık domuz gribi pozitif çıktı. Hastaneye yatırdık, çok şükür atlattı bebeğim. Ama bu sefer abileri yine hasta maalesef. Bebek için daha çok korkuyorum çünkü daha çok küçük
Nursena0606 momyorgunnn evde ne ile ısınıyorsunuz. Büyük bir ihtimalle terliyor soğuyor. Mesela bizim salonda soba var yatak odasında elektrikli soba. O yüzden odun sobasını çok az yakıyoruz. Elektrikli soba da geceden sabaha kadar yanıyor. Dengeyi korumanız lazım. Eğer klima falan varsa evdeki nemi azalttığı için burun tıkanıklığı ve sonrasında hastalık yapıyor.
Kalpsizim33 momyorgunnn benim oğlumda öksürüyordu antibiyotik kullanıyoruz buhar da veriyorum öksürüğü biraz geçti ama hala kırgınlık var üzerinde
Nurruveydaaa Rabbim acil şifa versin inşallah. Bu aralar domuz gribi çok yaygın benim de iki yeğenim yakalandı domuz gribine. Okuldan kresten bulaşıyor hep. Çok dikkat etmek lazım.
momyorgunnn Nursena0606 doğalgazla ısınıyor nem ve sıcaklık iyi terlemiyor da neden böyle oluyor anlamıyorum
Mutluefe momyorgunnn tamamdır uygun bulur musunuz bilmem ama pekmez ve çok az tereyağını hafif pişirip ılıyınca bebeğe vermeniz o göğsünde ki Her şeyi attırıyor ben denedim 3 gün sonunda geçti. Araştırabilirsiniz internetten 10 aylık oğlum
Mutluefe momyorgunnn ve ara ara serum fizyolojik yaptım boğazında ki ve burnunda ki her şey affedersin kakasıyla çıktı ara ara
Nursena0606 momyorgunnn ince giydiriyor olabilirsiniz. Ya da tam tersi kalın giyiyor ve terleyemiyor olabilir. Anlattığınıza göre üşütmeden kaynaklı kısır bir döngü oluşmuş. Giydiğine, eve, terine, ayaklarına tek tek dikkat edin. Hasta olma nedenini bulursunuz.
Kalpsizim33 momyorgunnn bizim yarına 1 hafta oldu doktor antibiyotik yazdı tekrar 3 gün daha ver dedi az daha var ama korkulacak bişey değil dedi
sevimlienerji momyorgunnn umca damla kullandiniz mi hiç.benim oğlum hasta olduğunda onu kullanıyorum 1 gecede iyileşiyor damla sayesinde 1 yaşından sonra kullanılıyor kaç yaşında bebeğiniz
Cigdemino sevimlienerji merhabalar ben de umca damla kullanmaya başladım bu yıl. Kızım hasta gibi oldu tabi ateşi çıktı hafif ve burnu tıkandı ben de umca başladım doktorumuza yazıp. İki güne kızım toparladı gibi oldu ama doktor 7 güne tamamlamamı istedi. Siz de iyileşse bile 7 güne tamamlıyor musunuz? Ya da nasıl kullanıyorsunuz anlatır mısınız
serebro 20 aylık 1 haftadır öksürük burun akıntısı var, 1 gece ateş yaptı sadece. Ilac kullanıyoruz şimdi biraz keyfi yerine geldi gibi ama hala daha ara ara öksürüyor