Bebikobilge Göbeginin düşmesini beklediniz mi? Biz bekliyoruz çocuk doktoruda beklememizi söyledi ama çevrem yıka diyor hatta baskı yapıyor 😤
Umay3840 Bebikobilge Bn hastaneden ckrdıgı gun ykdm cnm ama bazı doktorlar yıktmyo cnku bebegn cildinde su an verniksi brsey vr o ne kdr cok vucud da kalırsa o kdr iyi.
Ogretmen1anne Biz bekledik göbeğin düşmesini hatta düştükten bi gün sonra yıkadık. Doktorumuz da düşmesini bekleyin dedi. Yıkayanlar var tabiki ama göbek kısmına suyun gelmemesi gerekiyor.
Ozbek42 Bebikobilge göbeği düşene kadar yıkama dedi doktorumuz.. günlük boynunu falan sildim pamuk ve su ile
Cagla91 Bebikobilge göbeği düştükten bi kaç gün sonra yıkadık canım. Doktor göbek düştükten sonra yıkayın demişti.
Rizeli53 Bebikobilge doğumdan 6 7 gün sonra yıkamıştık normalde eve gelince hemen yıkayacaktık çünkü hiç temizlememişlerdi çocuğumu hastane çıkışı bile kan olmuştu bazı şeylerden ötürü hastane beni bebeğimden ayırınca eve geldiğimizde yıkadık 🙄
BarlasMomm Bebikobilge göbegi dusunce yikadik. Doktorumuz oyle soyledi. 8. Gunde dusmustu ertesi gun yikadik
ikiprensannesii2 Temmuzda doğdu çok sıcaktı. Eve geldiğimiz gibi yıkandı bebeğim göbeği kapattı annemler ıslanmaması için
semaahmet Bebikobilge hastaneden ciktik eve geldik annem direk yıkadı annem gidene kadar yikamisti göbek bağı bı haftada düşmüştü oğlumun
Mihrimahim16 Bebikobilge Göbeği düştükten sonra yıkadık.. Bizede yıka yıka dediler hayır dedik… Hayır demek zor olmamalı…
Aezgi Bi hafta sonra yıkadım göbeği düşünce hatta ilkinde düşmesine rağmen göbek deliğini kapatıp yıkadık yinede
kuzey-21 Bebikobilge göbek bağı düşer düşmez yıkadık. Doktorumuz yıkama dedi. Sağlık ocağı hemşiresi yıka dedi. Doktorumuzu dinledik :)
Tazeanne0134 Bebikobilge valla canım bizim çocuk dru iyi kuruladıktan sonra sorun olmaz yıkayabilirsiniz demişti yıkadık hiç bir sorun yaşamadık 15 ocakta doğum yaptım 16 ocakta eve geldik hem kendim hem oğlumu yaptırdık 8 günlüktü kordonu düştü
escmrk Bebikobilge hastanedeki çocuk hemşiresi eve gidince yıkayabilirsin göbeğini güzelce kurula demişti her gün yıkadım 8.günde düştü
AECS Bebikobilge 4 gün sonra yıkadık. Göbek bağı da düşmemişti sadece müslin ile güzelce kurulamaya dikkat ettik nemli kalmasın diye :)