Kubraberil Canım anneler günaydın . Bebeğim 4.5 aylık ona uyku tulumu almak istiyorum. Oda ısımız 20 derece gece 19 du baktığımda. Hangi tog değerini ve hangi marka almalıyım sizce? Memnun olduğunız markaları yazar mısınız? 2 tog almak istiyorum ama 2.5 tog var bir markada buldum o da elyafmış o yüzden almadım
Ozbek42 Kubraberil 2 tane ebebekteki tulumlardan var bende biri kirlenirse diye yedekli almıştım. Oda 21 derece oluyor altına ince pamuklu pijama giydiriyorum gece uyuyunca da ince battaniye örtüyorum hiç terlemiyor.. deneye deneye en güzel yöntem bulunuyor bence
Medusafer Kubraberil bizim odamız gece 20 derece oluyor ben woolnat tek katlı kolsuz uykubtulumu kullanıyorum içine sadece pijama takımı giydiriyorum hiç usumuyor
Kubraberil Lcw bazı tulumlarında tog değeri yazmıyor, orta kalın yazıyor . Tog değeri 1,5 mu o zaman? Kullanan var mı?🥺
Tgc9 Kubraberil Ben Lcw dan aldım 1.6 tog hangi sıcaklıkta içine ne giydirilmesi gerektiğine kadar yazıyordu çok memnunum. Tulumdan anlarsınız zaten tog değeri ne kadar düşükse o kadar hafif ve ince oluyor yüksekse daha kalın duruyor
Boncuk1421_ Bende bebe mağazasından aldım hep elyaf oluyor heralde en iyi mağaza bide .150 liraya aldım oda ısısı sizin gibi 19 20 iki tane pamuk örtü örtüyorum beğişiğine .kilotlu çorap zıbın ve tulum giydiriyorum ince battaniye örtüyorum terliyor ..tulum aşırı kalın değil ama üşüyor diye düşünmüyor değilim
Boncuk1421_ Başı çok terliyor diye yaptığı pamuklu yaptırdım ona da pamuklu kılıf geçirdim terlemesi hala var hele emerken 😂 yatak yuvarlak kafasının teri 😂😂
Kubraberil Tgc9 oda ısınız kaç acaba ? Ben de lcw düşünüyorum ama 1.5 tog 20 derecede üşür mü diye tereddütteyim😓
Kubraberil Ozbek42 çok haklısınız tog değeri yazmıyor e bebek sitesinde sizin aldığınızda yazıyor muydu?
Aliaslan1 Ben önce owli aldım uyku gurusu ama o kadar ince ki onunla uyutmak içime sinmedi her ne kadar 21-23 derecede kullanıyor olsa da. Sonra LCWden aldım 2.6 tog baya kalın elleri kolları da içine giriyor gece içim rahat oluyor
Boncuk1421_ Kubraberil içi elyaf bide . Evin ısısınıda ayarlayamıyorum yeni taşındık klima açıyoruz salonda.yatak odasına geliyor .bazen petekler açılıyor aşırı sıcak oluyor bazen soğuk .. hasta olmadan şu kışı geçirsem diyorum . Sırtına bez koyuyorum kaç kere
Tgc9 Kubraberil 20 21 derece oluyor içine ince uzun pijama giydiriyorum alt üst vücut ısısı da gayet iyi oluyor o şekilde hiç üşümüyor bazen alt pijama giydirmiyorum hatta
Ozbek42 Kubraberil 1.5 tog diye biliyorum.. yani benim oğlum Cok terleyen bir bebek degil ilk basta sadece tulumla uyurdu ama gece uyanırdı ensesi soguk olurdu üşüdüğünü düşündüğüm için battaniye örttüm şuan mis gibi ☺️
Aliaslan1 Kubraberil geceleri 21-22 derece içine ince bir zıbın altına da ince pijama giydiriyorum. Terleme olmuyor normalde daha düşük ısılar için 2.6 tog ama bana hep üşüyecekmiş gibi geldiği için içime sindi