Badeask Kızının adı Bade mi 😲😊seni çok iyi anlıyorum 4.aya girdiğimizde sürekli gittiğim yerlerde duran çocuk ağlamaya başladı. Krize giriyordu misafirlikte odaya girip sakinleştirmeye çalıştım. Eve gelen misafirlerimle hic oturamadım yatak odasinda kızımı sakinlestirmeye çalıştım hep. Çok korktm hiç bir yere gidemicem bu yüzden diye 4.ayın sonunda bir cesaret tatile gittik pusette gezdirirken hep kalabalık yerlerde gezdik hep gelen giden sevdi daha sonra da bu olaydan kurtulduk. Ben 4.ay krizi olarak düşünmemistim ama herkes bu ayda yaşıyorsa demekki normalmiş 🙈😂