kgnms minnosunannesi06 laboquick marka ise benim hamileleğimi saatler sonra silik ikinci çizgi çıkmış anlamıştım diğer markaların hepsi tek çizgi çıkmıştı
seheriko minnosunannesi06 canım alttakindede var çizgi ama daha kenarda . Büyük ihtimalle hamilesin :)
Duyulurum minnosunannesi06 İlk fotoğrafa göre gebelik var ikisinde de. Birinin sadece göstergesi sağa kaymış. Hayırlı olsun 🙂 bir gün gecikme ile test yaptığınıza göre planlı bir gebelikte sanırım
Ayselcvk Beyazda da silik çizgi var gibi canım ama misal o mavi de kaç dakika içinde çıktığı da önemli 5 dk sonra çıktıysa o çizgi dikkate almayın diyorlae
Saripapatyammm minnosunannesi06 Gec dollenme olabilir. Testi 3 4 gun gecince tekrarlayn. Yada kan verin :)
minnosunannesi06 seheriko https://imgyukle.com/i/oYqGO8 https://imgyukle.com/i/oYqmUj canim bi baksana bozuk bundemi sabahki yaptigim beyaz kaset test