Boncuk1421_ 30 yıl önce vardi.Bulgur unu.Komsudan alıp yedirirmis hep.Ne kadar da ek gıda doktorları oldu bazı anneler.Cok sinir bozucu.Kim ne isterse onu yedirir.Yeterki karnı doysun.Etramizda bu dediklerinizi alamayacak aileler var.Bezini bile alamıyorlar.Bebek unu irmiği ekmeği bunları yemiyor ama gayet sağlıklı çocuklar.Hasta bile olmuyorlar.Anneleri kahvaltıda soğan ekmek yediriyordu ya.İyy yenilmez dersiniz şimdi.Ama durumu yoksa ne yapsın.Bunu yiyince sağlıksız mi olacak.İnsanlari yargılamayın.Herkes kendi bebeğinin doktorudur.Kim ne yedirirse yedirsin.Kimseyi alakadar etmez.👍