busecetinekin 4. Aydan beri yaşıyoruz son 10 gündür felaket boyutta. Herşeyi ağzına götürüyor, kendi parmağı sürekli ağzında , özellikle akşamları çok huysuz sürekli ağlıyor , uykuya direniyor , bu ara emmek bile istemiyor , mama zorla yiyor , diş etleri iyice şişmiş , geceleri çok sık uyanıyor bu gece saatte 1 uyandı 😀artık nolu çıksın diye dua ediyorum