Elvinmeva ateşini temassız ateş ölçer ile ölçtüyseniz soğuk çıkması normaldir. Bizim evimiz de aynı şekilde ben de lcw den uyku tulumu almıştım 1,7tog aynı bu şekilde terleyip soğuyor. Uyku tulumunda amaç bebeğin üstünü örtmemek zaten. Örtüyü yüzüne çeker diye onun yerine uyku tulumu. Ama ben de terlemesinden dolayı 2-3 gün kullandım artık kullanmıyorum. Uzun kollu zıbın ve pijama takımı ile yatırıyorum. Omuzlarına kadar penye battaniye karnından aşağısına da yün yorganını örtüyorum. Terlemiyor üşümüyor. Kolları ve omuzları serin oluyor tabi ama karnı göğsü sıcak oluyor. Baya zamandır böyle ve hasta falan olmadı çok şükür