Keremalp Bebeğim 3 aylık, başı aşırı derecede terliyor yastığı ıslanıyor her seferinde. Emzirirken, gaz çıkarmaya çalışırken ve uyumak üzereyken aşırı terliyor. Bunu yaşayan ya da sebebini bilen var mı ? Bir eksiklikten dolayı mı oluyor acaba ?
BirAlparslanAnnesi Keremalp genetik olabilir alerjik olabilir ancak 3 aylık bebeğinize 2 yaşa kadar yastık kullanmamalısınız omurga gelişimi için🌸
Melisammmmmm Keremalp Benim kızımda emerken başı terliyor normal dediler emerken güç sarfediyor diye saçlı Bi bebiş bide çok kalın giydirrmeyin genelde yelek giydiğinde olduğunu farkettim ben
karaninannesii Keremalp 4 aylık oğlum aynı sorunu yaşıyoruz her uyandığımda yastığını çeviriyorum su oluyor resmen yani babası da terleyen biri genetik diye düşündüm doktora sormadım 🤷🏻♀️
Ttugbaa Keremalp daha yeni doktoruma sordum bu terlemeyi 4 aylık oğlu sular seller içinde kalıyo resmen çok terliyo dedim d vitamini eksikliğinden dedi
sarmaliklahana Keremalp benım kızımda 3 ay 24 günlük bizde de aynı sorun var geceleri artık zıbın altın aince pijama ayakları çıplak yatırıyorum 🙄 banyo sonrası emerken mama yerken cok terliyor. Gün içinde ev sıcaksa cok terliyor uyurken baya yastık ıslanıyor
Elifatm1 Keremalp benim bebegimde aynı. Doktor bir anlamı yok dedi. Genetik oluyormuş bende asiri terlerim babasi da
Ogretmen1anne Benim bebeğimde de aynı durum söz konusu. Doktor d vitaminini düzenli kullanıyor musun diye sordu. Evin sıcaklığı, bebeğin giyimi normal ise d vitamininden kaynaklanıyor olabilir.