Ay35gok çok geçmiş olsun, bende 3 gün önce negatife döndüm bebeğim 9 aylık çok şükür hiç bir belirtisi olmadı. Maske de takamamıştım ben istemiyor ağlıyor cünkü ben sarımsak çiğnedim sütümden geçsin diye bol bol emzirdim emziriyorsanız sarımsak öneririm❤️