Bebeğim 3 günlük hstanede aptamil1 verdiler diye onunla devam ettik sancılı gibiydi ama baya kaka yapıyordu sonra aptamilin conformil olanını aldırdım eşime sabahtan beri çok güzel gaz çıkardı güzel uyudu ama bulaşık şekilde nutella kıvamında öğlenden beri 2 kez kaka yaptı çok az bu gecede bağırsakları biraz ses geliyor nasıl mama almam lazım bilemedim 🤷🏻♀️ annemler zeytinyağ içirrelim bir kaşık diyo kimyon suyu verelim gübi şeyler diyorlar vermek istemiyorum sütüm henüz tam gelmedi çok üzülüyorum o ağlayınca iki mamadan birer çay kaşığı karıştırıp versem mi??