3 aylık kızım çok fena grip oldu 2 kere hastaneye götürdük buhar verin dediler veriyorum burnunu da açıyorum ama çok kötü bu saat oldu hala uyuyamadı nefes alamıyor tıkanıyor öksürmekten kusuyor napabilirim ilaç da veremeyiz küçük dediler 2 gündür dayanamıyorum artık elimden bişey de gelmiyor tek yapabildiğim burnunu açmak buhar vermek bi de calpol veriyorum arada o kadar ama hiç fayda etmedi