Bebeğim alerjik olduğu için doktorumuz 4. Ayda pirincli kaşık mamasıyla başlattı bizi 1 aydır sabah öglen aksam veriyorum ben 5 aylık olduk şimdi. Haftasonu aylık kontrolümüz var bu ay için farklı tarifler vereceğini söylemişti bakalım bende heyecanla bekliyorum😁