JackDaniels Sedaekrem Mustelanın stik nemlendiricisinden sürüyorum. Zaten cildi yeterince nemliyse çok fazla çizilme olmuyor kuru cilt çizilir. Birde tırnaklarını kesince mutlaka törpülüyorum böylece uzayınca tırtık olmuyor
Sedaekrem Tazeanne00 aslında ellerinde kesfetmesı lazım gelısım sel acıdan ben yatarken gıyfçdırıyorum sız de ona dikkat edin bence canm
Tazeanne00 Sedaekrem aa bak ben bunu bilmiyor dum usuyor dıye hep giydirıyordum ben sagol bundan sonra geceleri giydiririm