Hanımlar dünde yazmıştım bebeğim huzursuz gibiydi aptamil 1 mama almıştm ıkınıp gaz ve kaka yaprken gün içinde birçok kez ağlıyordu bugün aptamil comformil denedim ama öğlenden beri onu verdim gaz ağızdan çıkarmaya başladı ama kala niyeyse sabahtan beri yok azıcık bulaşık ve krem peynir gibi az bişey yaptı bıgün eve geleli 3. Gün normal midir yoksa mama mı dokunduda yapmıyor acaba bilemiyorum bütün gün güzel uyudu aslında ama anlayamadm 😔gece biraz huzursuz oldu gazı çıkmadı kalada yapmayınca acaba diyorum kabuz mı oluyor diğer mama ya mı devam etsem günde bir öbürğnü bir yeni aldığımı versem nolur