Beren Bebegım için doktorumuz dentinox yazdı dıs kasınmasına dger tanıdıklarım Caljel kullanıyor sız ne kullanıyorsunuz hanımlar yada ikisi arasında bı fark varmı bilen varmı acaba
Eylulycakan Beren kaçıncı ayda başladınız ? Kızım 5 ay 10 günlük bizde kullanabilir miyiiiz ??? Şimdiden teşkrler 😘
deletedmom2200 Beren hiçbirini 🙈 faydası olmamakla birlikte zararı var üzerini bir okuyun birsürü E240 ,E370 bilmem neler var bunlar gıdalarda bile bulunduğunda yenmemesi gerekir ki biz bebeğin direkt ağzına sürüyoruz 🙏
deletedmom173 Beren dentinox güzel değil faydasız nane gibi birşey tetagil diş granüllü kullanın daha iyi bitkisel hem
Beren Eylulycakan recedede yas sınırı yok diyor zararlı oldgunu dusunmuyorum ben sizde kullanabilirsiniz sonucta dısımız erken cıksaydı erken kullanmaya baslıycak tim bende bız suan 9 aylıgız
Seydameva Beren calgel jel bende aldım efsane ☺️ En iyisiymiş eniştem eczacı o getirdi saolsun bende ordan biliyorum
deletedmom2200 Beren bilemiyorum canım kullanın diyen de var zararlı diyen de var. Bunun kararı sana düşüyor 🙏 Biz tercih etmedik arkasında yazanları görüp araştırdık bebeğim zorlanıyor diş çıkarırken ama yapacak bişe de yok 🤷♀️
Baynimir Beren ben kullanmadım. Bitkisel olanların etkisi yok gibi dedi eczacı. Diğerleri de jetokain denilen uyuşturan bi madde içeriyor. Ben kullanmadım o yüzden. Kendim sağlıkçıyım jetokaini sık kullanırız o yüzden içim elvermedi.
Ymr Beren benimde doktorum önermedi Kullanmamanı tavsiye ederim dedi 6 buçuk aylık oldular damakları şişmiş cıkcak huzursuzlar
kubraege Beren tetagil dis granüllü var toz şeklinde dış etlerine suruyorsunuz bitkisel bir ürün bizde bir tek o işe yaradı