Kızlar bugün oğlumun doğum günü çok şükür 2 yaşına girdi. Ben evimde değilim Kaynanamlardayım eşim de şehir dışında pazar günü gelicek . Birşey yapmayı düşünmüyorum oğlum için evime gideyim haftaya kutlayayim diye düşündüm. Siz olsanız ne yapardınız kutlar mıydınız? Yoksa burda bı pasta alayım keselim mi derdiniz? ( Bu arada malzemelerini aldım hepsini değil ama balonları fln aldım anahtarlık yaptırdım falan)