Gokcengulfemesat geçmiş olsun, ben bebeğimi acile götürmüştüm öksürüyordu ve ateşten gittik acil doktoru bebeğimin kaç aylık olduğunu bile sormadan bisolnatur yazmış 1 yaş ve üzeri için kullanılıyor bebeğim 7 aylıktı götürdüğümde ama şurubu almıştık eve gelince anladım 1 yaş üzeri olduğunu sigorta karşılamıyor özel bir ilaç içinde bal var. Geçenlerde ben çok öksürüyordum ben kullanayım bari dedim yarım saate kalmadan kesti öksürüğümü ne zaman öksürsem içiyorum artık öksürük ve balgam için etkili eczaneye sorup alabilirsiniz reçetesiz alınıyor, tekrar geçmiş olsun