Prensesimlina Bebeklerde ilk aylar sindirim sistemi gelişme sürecinde olduğundan gaz problemi oluşur. Bebeğiniz 6 aylık ek gıda sürecini de geçmiş. 9 aylık bir bebeğin sindirim sistemi yeterince gelişmiş ve gaz problemi azalmış olmalı. Siz öyle yemekler pişirdiğiniz vakit kendi tabağınıza kimyon ekleyip, yemek sonrası papatya çayı içebilirsiniz. Sütten olduğunu sanmam, ek gıda sürecinden dolayı kabızlık yaşıyordur bebeğiniz. Öğünlerine zeytinyağı ekleyebilir, kabız olduğu zamanlar mandalina gibi posalı meyveleri minik minik dilimleyip yedirebilirsiniz. Her gün yarım yese bile kabızlığına iyi gelebilir.