Deletedmom4440 Ablamın tiroid bezleri düzensiz çalışıyordu. Gebelik planladığı zaman 8 ay ilaç tedavisi ile hamile kalmıştı. Herkesin bünyesi aynı değildir elbet ama başlıbaşına gebeliğe engel olacak bir durum değil çoğunlukla çaresi olan, tedaviyle düzene koyulabilecek bir teşhis. O sebeple korkmayın, bebek düşüneceğiniz vakit önce bir dahiliye takibinde planlama yapabilirsiniz. Erken teşhis edilmişse önlem alırsınız inşallah 🤲🏻