Kızlar merhaba 1 ay 2 günlük bir kızım var Allah bağışlarsa Dün sağlık ocağı kontrolümüz vardı bebeğim 3 kilo 200 gram doğdu Ama dün kızım tartıldı Sadece 400 gram almıştı Ebe az olduğunu söyledi hastane doktorunu aradım O da az olduğunu söyledi bana aptamilin prosyneo mamasını önerdi 1 hafta sonunda bile gözle görülür derecede fark edeceğini söyledi başına gelen var mı Sizce bebeğim neden az kilo aldı şimdiye kadar Sadece anne sütü veriyorum mamayı yarın alacağım kafam çok karıştı Kim görürse bebeğin gelişmemiş diyor sütün kalitesini arttırmak için ne yapabilirim