Sevgili anneler 1 ay 20 günlüğüz
sarılık olduk daha 8 günlükken ve mecburen yoğun bakımda mama ile karşılaştık üzüntüden azalma oldu sütümde ve mamaya devam ettik. Sarılık tam geçmiş değil yüzünde ve göz beyazında devam ediyor:( gündüz her iki iki buçuk saatte bir emzirip bazen hiç emmiyor üzerine 40cc mama veriyorum gece ise 60cc hiç emmiyor …. bazen emerken göğsümü bırakıp bırakıp alıyor ve ağlıyor … sizler bu aydaki bebeğinizi nasıl beslediniz bu durumu yaşayan var mı