Bebeğim 15 aylık ve hala yürümüyor çevremdekiler çok geç kaldı diyor çok stres yapıyorum kanepeden felan tutunup yürüyor ama çok aceleci karşısına geçiyorum gel gel diye çağırıyorum elini bırakıp gelmek istiyor ama çok acele ediyor heyecanlanıyor ve 2 adımda düşüyor normal mi sizce bide ayaklarından çok gıdıklanıyor kesinlikle ayak tırnaklarını kestiremiyor onada bi çözüm bulamadım onun da etkisi var mı acaba