Herkese hayirli geceler.Bana bi akil verin lutfen ne yapacagimi sasirdim.18 aylik kizim golgesinden cok korkuyor.Bide sudan cok korkuyor.Duş aldirmsk benim icin bi kabus resmen.Artik sqbahlari elini yuzunu yikamayi ogretiyorum suyu gorunce agliyor ne yaoscsgimi sasirdim.Bi psikologa falanmi danisam yoksa nornalmi bilemedim.