Kızlar kızım 13 aylık. Tek elinden tutunca evi dolaniyo hemde hızlı hızlı adımlar atarak.yada tutunarak heryere gidiyo ama ellerini salamiyo korluyo panik oluyo.onu nasıl cesaretlendiricem. Konuşuyorum yapabilirsin kızım sen yuruyebiliyosun gibi şeyler konuşuyorum ama korkup bana sariliyo.her çocuk bir değil ama böyle kimileri geç kaldı yürümesi falan diyo üzülüyorum. Kilolu bbeekte değil hani engel oluyo falan diyolar ya.. yarın bime ilk arabam diye bişey geliyo onu alayım diyorum ittirip gider belki öyle pratik yapar.