tkoj Benim oğlum 43 günlüktü olduk alh lahıma bin şükür atlattık ciğerlerine kadar inmişti ve 7 gün hastanede kaldık
tkoj dilosunannesi34 atlatır inşallah bol bol dua rt benim oğlum küvezde yatmadı bizi odada yatırdılar sürekli antibiyotik tedavisi gördük çok zor atlattık şuan 3 aylık hastaneden çıktıktan sonraki süreç çok önemli kimseyi evine alma derim bu kaynanan annen de olsa kocan da işten geldiğinde düşa girip öyle yanınıza gelsin
dilosunannesi34 tkoj kaynanamı bile eve almadım ben kızıma tek baktım daha kırkımız çıkmadı , eşim de dediğiniz hibi hep duşunu alıp gelmişyi şimdi kızım küvez de bize dr dua edin nolur
tkoj dilosunannesi34 allah büyük rabbim korur aklından köyü şey geçirme canım biz de öyle yaptık ama nasibi buymuş dedim ben