Eda1990 Kizlar sezeryanla dogum yaptim 25 gun oldu otururken rahim icinde batma varya igne gibi benim gibi olan varmi
Cerenes26 Eda1990 ani hareket edince benimde oluyordu zamanla geçti. Doktorunuz kontrol ettiyse sorun yoktur. Yavaş hareket edin.
Eda1990 Cerenes26 benim 9 aydir enfeksiyonum war bu yuzden bebegimde kuvezde yatti galiba hala ondan batma yapiyo
Eda1990 Cerenes26 dogumdan sonra zamanla gecer dedi ama bilmiyorum olmadi bebegi kontrole goturunce soylerim