haleasel Ben ilk iki ay destekleyerek devam ettim. Sadece gece uyumadan 1 saat önce yapardım iki ölçek, ne kadar içerse. Karnı tok emin olurdum ve güzel de uyurdu. Sonra sonra iki güne üç güne düşürdüm arayı açtım. Ki zaten hiç meme reddi olmadı. Mamajo yenidoğan biberonu ile veriyordum. Zaten formül sütü içiyorsa açtır bebeğiniz diye düşünüyorum.
Ama şöylede ki atak zamanları ya da diş olabilir. O yüzden de uyumuyor olabilir.