Aliasaf44 canım senin eski yazılarına baktım bebeğine test yapılmış ve çokta yüksek çıkmış deniz hanıma gitmişsin takibini deniz hanım yapmıyormuydu size zaten belirli günlerde gel demesi lazım kağıda yazıp sana gün veriyor sizmi gitmediniz yoksa başka bi durum oldu benim eşim ben ve bebeğim olmadan gideri randevusuz çokta güzel ileşim kurdu bizimle aynı doktora gitmşsiniz inşallah sizde çabuk atlatırsınız