Esrasenay1 kızlar antalyada kalıyorum varmi bir yer verebileceğim hem iyi durumda olan kıyafetler var hemde kötü (lekeli ama çok ta kötü degil, belki çıkar kaka lekesi genellikle)
Esrasenay1 Tombikdonerartikcokpahali tesekkur ederim canim 4 yasinda kizim var 0-3 yas kıyafetleri verecektim ihtiyac sahiplerine hep bi engel cikti karşıma 🤣 sonra hamile kaldım 2. kızımda nasiplendi simdi kesin vermek istiyorum evde koliler duruyor bir köşede
Tombikdonerartikcokpahali Esrasenay1 iyi edersiniz 🙏🏻☺ Küçük bir bilgilendirme de yapayım o zaman buradan bedava’ya gönderim yapmak yasak☺🌹 eğer talep eden olursa bu sözümü hatırlarsınız☺❤ iyi geceler dilerim