Balkizannesi Kızım 3 ay 1 haftalık az önce kakasını yaptı 2-3 günde bir yapar normalde kıvamı yumuşak rengi hardal sarısıdır ama bu kez bezini açtım kakası yeşil renkteydi hardal sarısıyla karışık kıvamı da birazcık yoğundu bu değişiklik neden olabilir bu bir rahatsızlığın belirtisi mi acaba hanımlar bilginiz var mı 😕😕 ???
Ugggg Balkizannesi benimkindede vardı götürdüm doktora ama ilk köyü kil rengi kivamindaydi birazda sarı normal kaka oluyodu aynı bezde Araya giren enfeksiyonlardan olabilir dedi doktor o ne demek dedim o dönem burnu akiyodu ve sol gozu iltihaplaniyodu beyaz olursa kakası öyle getir dedi bu bı ay sürdü şimdi normale döndü sana tavsiyem özellikle bu sıcaklarda mama versende vermesende mutlaka su icir
Balkizannesi Ugggg her kim (doktor,ebe,eczacı...) su vermeyin 6. Aya kadar dese de yanlış geliyor bana çünkü ben antalya da yaşıyorum kızım da çok terledigi oluyor devamlı besleyemem su kaybını engellemek için azar azar vermeye başladım son zamanlarda
Ugggg Balkizannesi evet beyaz olursa sıkıntı tabi isyosan gene sen götür kontrole ama bana öyle dedi doktor ayriyeten ateş iştahsızlık yoktu
Melegimlina Balkizannesi endişe etmeyin takip edin sizin yediğiniz bir şeyden dolayı olabilir aşı olduysa olabilir sindirim sorunu yaşıyorsa olabilir yetersiz anne sütü aldığı için olabilir doymadığı için olabilir ayaklarını üşüttüyse olabilir viral enfeksiyondan olabilir bir sürü nedenden dolayı yeşil kaka olabiliyormuş benimde kızımda olmuştu 2 gün içinde düzeldi saat gözetmeksizin süt olsada olmasada bol bol emzirmenizi öneririm