cennetkokulubal Merhaba güzel anneler , oğlum 9 gün sonra 5 aylık olacak ek gıda erken başla diyenler var fakat bazı doktorlar 6. Aydan sonra öneriyor . Sadece mama ile besleniyoruz .Sizler nasıl başladınız doktorlar neler söyledi ? Şimdiden teşekkür ederim ☺️
Annelik30 cennetkokulubal 5 ay 20 günlükken başladım tadımlara 3 gün kuralıyla patates kabak havuçtayız şu an sonra ne yapıcam bilmiyorum ama 😂
Aaanaaa cennetkokulubal ben önce meyvelerin sularından başladım 3 gün kuralıyla mesela 1. Gün 1 cay kaşığı elma suyu 2. Gün 1 tatlı kaşığı 3. Gün 1 yemek kaşığı sonra armuta sonra havuca bu şekilde 2 hafta geçirdik sonra yoğurt ve purelere geçtik 1 hafta sonra da katı gıdaya geçiş yapacaz dontorumuzla konuştuk bu şekilde olmasının bebek için doğru olduğunu sindirim sisteminin gelişmekte olduğu için birden bire püre ve katı vermemem gerektigine alerjik durumunu da kontrol için 3 Gün kuralına uymami söylemişti (Çok iyi bir doktordur kendi evladı gibi ilgilenir pimpiriklenir ) Bir arkadaş corba icebilir yazmış kesinlikle katılmıyorum yeni ek gıdaya gecmis bebeğe tuzlu yağlı baharatlı şeyler verilmemeli 6. Ayın ortalarında bebeğe özel corba yapip verilebilir. (Patates kabak havuc haslanip corba şeklinde yapılabilir yağsız tuzsuz baharatsiz şekilde)
Derin097 cennetkokulubal en güzel zaman karnının artık doymadıgı sık sık uyandıgı zaman hemen ek gıdaya başlayın👌
Annelik30 cennetkokulubal kabağı sevmedi ama patatesle havuç idare eder tabi ağzını ekşitiyor biraz🤩 dr a sorun isterseniz benim de tek mamayla besleniyordu başladık biz
Asafinannesi_0 Annelik30 yani herseyden azar azar tattirin 3 gün kuralına uyun besin alerjisi var mı yoğurt verin