Serra755 Dogum yapalı 40 gun oldu 47 ile hamıle kalmıstım 69 ile dogıma gittim suan 57 kıloyum bıraz gobegm var basenlerim ve kalcam tayt korse kullandım ama tam toparlamadı sankı bu saatten sonra korse alsam faydasını gorurmuyum?
Momyboygirl Serra755 sanırım toparlamıyor canım 2 sezeryan oldum ikisinde de taktım şimdi spora başladım anca öyle gerçi doktorum demişti asla etki etmiyor diye
papatyaannee Serra755 Bence bünyeyle alakalı doğuma 66 ile gittim şimdi 56 yım hiçbir şey yapmadım mesela özel olarak ama kendiliğinden gitti ne göbek ne basen kalmadı ve sezeryan doğum yaptım hatta hamilelik döneminde bir tane çatlağımda olmadı yani bana korse anlamsız geliyor hiç takmadım da açıkçası 😊
Serra755 Momyboygirl korse yorumlarınu okudum vıdeolarına baktım herkes ınceldıgını dogum yumusaklıgını aldıgını söylemiş karnım hala hamur gibi göbeğim cok yok ama rahatsız edıyor bu durum sıkı vucudumu gerı ıstıyorm :(
Serra755 papatyaannee bende hıcbısey yapmadan 12 kılo verdim 3 haftada şimdi yavas gidiyor hamıleyken hergun yaglamama ragmen cok catladım ama korse dogm sonrası yumusaklıgı alıyır sıkılastırıyor dıyorlar denicem sanırım
Momyboygirl Serra755 bende çok istiyorum ama sporsuz gelmiyor malesef 25 yaşındayım henüz çok moralim bozuluyor bu Halime 😔kilo verdim ama o karın düzelmiyor
Mlkhrn Serra755 valla ben 5. Ayda takmama rağmen faydasını gördüm. Kesinlikle toparlıyor ve inceliyor. Mezura ölçümü alıyorum oradan biliyorum
Momyboygirl Serra755 benim 3 ay oldu diğeri 2 yaşında 2 tane üst üste geldiği için karın tabi geril düzel derken deforme oldu ama kiloda sorun yok
Serra755 Momyboygirl benım 1 bucuk ay oldu ılk dogum daha yenıyız vucudun toplanması en az 1 sene sürer bence spor evdemı yapıyorsunuz salonda mı
Mlkhrn Serra755 sabah kalkınca takıyordum akşam yatarken çıkarıyordum. İki hafta kullandım çok sarkmıştı sarkması gitti. Ben hamilelikte pek kilo almadım. Karnım çok büyümediği için galiba dediğiniz gibi bir yumuşaklık yok. Ama tabi baklava dilimli de değilim🙂