Hanımlar bebeğim 50 günlük eşim biliçsizce 1 aydır bisiklet hareketi yaptırıyor ve çok hızlı bi sekilde uyarmama rağmen iyi geldiğine inanıyor. Bugün okudum ki 2 aydan küçüklere yapılmamalıymış bağırsak dügümlenmesi olurmuş. Bebek sürekli uykuya dalınca ağlayarak bağırarak geri uyanıyor. Ellerini ayaklarını kriz geçirir gibi acıyla hareket ettirmeye başladı sizce bundan kaynaklı olabilir mi? Bağırsak dügümlenmesi yaşayanlar var mı?