Hanimlar merhaba. Oğlum krese basladigindan beri camasirlarla bas edemiyorum artik surekli yika peteklerin uzerinde kurut , kış günü malum zaten 2 -3 gunde aca kuruyo. O yuzden kurutma makinesi almaya karar verdim. Bikac gundur gidip bayilerden bakiyoruz ama karar veremedik. Arcelik 910 kmg diye bi model var o biraz daha kafama yatti ama sizin kullandiginiz memnun kaldiginiz onerebileceginiz model varmi