Crnkrtr benim kizimda 4,5 aylik 2 ay once bebek zaturresi gecirdik hastanede yattik simdi tekrar oksurugu var balgamli. Antibiyotik basladi doktor cigere inmemesi icin eger icinize sinmediyse baska doktora goturun derim bende. Ben buhar makinasinin ilac kismina su koyup gunde 2-3 sefer buhar veriyorum bogazini yumuşatması icin. Alternatif tipla ilgilenen bi tanidigim 3 gun boyunca ayak altlarina sirtina ve gogsune corektotu yagi surmemi soylemisti onu yaptim. burnunu surekli acik tutmaya calisiyorum sürekli temizliyorum damla ve spreyle donusumlu olarak. Bide yatarken karanfilli sogan koyuyordum odaya biliyorsunuzdur belki sizde. Evide sik sık havalandiriyorum insallah faydasi olur