Benim kızım 52 cm doğmuştu, boy uzaması iyi gidiyordu. 17 aylıkken doktor kontrolünde 83 cm çıkmıştı ve şu an 23 aylık hala 83-84 cm. 17 aylıkkenki muayenede doktor ölçüm yapmadan kısa dedi sonra boyunu ölçüp 83ü görüncede bir afalladı. Kan değerleride normal çıkmıştı bir tek d vitamini az bir şey eksikti onuda damla verdi 1 ay kullan bırak dedi. Şu an 23 aylık ve 6 aydır boyu uzamamış yani normal mi? Anne, baba minyon zaten dev olmasını beklemiyorum fakat benim endişem gelişim geriliği vs gibi durum olur mu o aklıma takılıyor. Bu ay aşısı var doktoruna soracağım zaten ama fikir almak istedim. Allah aşkına sabahki postuma yeterince linç gelmişti, hiç çekemem yani linçciler az ötede oynasın.