Merhaba kızlar 24 günlük bebişim var ama bu 2 gündür çok gazli uyurken ıkınarak agliyarak uyanıyor onun oo ikinmasini görünce içim içimi yiyor kıpkırmızı oluyor sütüm yetmediği için sağarak veriyorum 1 günde 2 gögusümden anca 50 veya 75 CC çıkıyor sma mama kullanıyoruz 3 saate bir 90 CC gazınıda çıkarıyorum her mamadan sonra nerede yanlış yapıyorum bilmiyorum agulina gaz ilacı kullanıyoruz aynı zamanda meğer anne olmak ne zormuş Allah hepimizin yardımcısı olsun 🤷