Kızlar merhaba 4 sene önce bileğim kesilmişti ve Bursa’da bir devlet Hastanesi’ne gittik rotgen vs yada başka birşey yapılmadan dikiş atıldı kabaca.. Ve aylarca bilmeden elimde cam parçası ile.gezdim defalarca doktora gittim sonradan çıktı rotgende ve su anda tentonlarda kopma var cam kırığı içerde elimden bileğime kadar ameliyat olmam lazım sizce bu normal birşey mi şikayetçi olup hakkımı savunmam gereken bir durum var mı hemşire yada bilgisi olan varsa sevinirim..