Sanki çok ses varmış gibi ellerinin ikisiyle iki Kulagını kapatıyor kafasını sallıyor.Uykusu var(uyutamadım)10 dan beri 3.uyanısı bu Sefer uyymadı. keyfi yerinde aglamıyor oyuncaklarıyla oynuyor. Kulagı agrıyor olabilirmi? Agrısa huysuz olmazmı? Neden yapıyor olabilir bunu(10 bucuk aylık)