Bende bebelac kullanıyordum. Doymadığını düşündüm. Bide daha sağlıklı diye baby goat aldım bu gün. Kızım pek sevmedi bu mamayı keçi sütü olduğu için sanırım değişik geldi. Ağzını buruşturuyor. İlk gün olduğu için mi yoksa sevmedimi bilemedim. Ben de tatına baktım bebelac kadarr güzel değil